caeuenfrgldeitptrorues

S’han iniciat els treballs de remodelació i millora del parc infantil de la Plaça del Prigó.

Disculpeu les molèsties que us puguin ocasionar.

prova

LÍNIA VERDA A TRAVÉS DE L’APP

Gràcies a la implantació d’aquest servei, els veïns disposen d’un canal directe de comunicació amb l’Ajuntament per a informar sobre els desperfectes localitzats al municipi. Línia Verda afavoreix l’ús de les “bones pràctiques” mediambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d’un municipi sostenible.

NOVEMBRE 2017 – El servei Línia Verda es va implantar a La Sénia l’any passat. Els veïns d’aquesta localitat han demostrat una molt bona acollida del servei i la prova d’això, és l’ús continu que en fan del mateix.

A La Sénia, el tipus d’incidències que més s’han comunicat són aquelles que fan referència a “Punts d’aigua”, seguit del “Enllumenat públic”, “Neteja” i “Voreres i calçades”. A dia d’avui, ja s’han rebut 758 incidències, de les quals el 86% ja han estat solucionades.

Per a poder utilitzar aquest nou servei, és necessari procedir a la descarrega de l’APP Línia Verda. Per a poder descarregar-la, l’usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia del seu Smartphone (Android/iOS).  Una vegada localitzada l’APP, es realitza la descàrrega de forma gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el que vol comunicar la incidència. El procés és molt ràpid i senzill.

S'ha realitzat l'arranjament del paviment del carrer Maragall (tram entre la plaça Sant Josep i el carrer Tarragona). Les obres han consistit en la renovació completa del paviment, el canvi de les pendents transversals del carrer i la instal·lació de dos nous embornals.

Gràcies a la implantació d’aquest servei, els veïns del municipi disposen d’un canal de comunicació de desperfectes directe amb l’Ajuntament. Línia Verda afavoreix l’ús de les “bones pràctiques” mediambientals i en conseqüència, el desenvolupament d’un municipi sostenible.


FEBRER 2017  – El servei Línia Verda es va implantar a La Sénia el mes d’abril de l’any anterior. Els veïns d’aquesta localitat han demostrat una molt bona acollida del servei i prova d’això és l’ús continuat que fan del mateix.

El tipus d’incidències que més s’han comunicat són aquelles que fan referència a “Punts d’Aigua”, seguit de “Neteja” i “Enllumenat” i “Voreres i Calçades”.  A dia d’avui, ja s’han comunicat 376 incidències de les quals el 78% han estat ja solucionades.

Subcategories