L’Ajuntament de la Sénia informa que com a mesura de prevenció i seguretat davant de l’augment de casos positius de Covid-19 al territori, a partir de dilluns 2 de novembre, les oficines municipals tornen a fer atenció telefònica (977 71 30 00) i telemàtica a través dels canals habituals.

Només s’atendrà en cita prèvia i per qüestions explícites d’urgència.

El Punt d’Atenció a la ciutadania (Passeig de la Clotada, 7) seguirà obert en horari de 9h a 14h.

Registre Civil: (Passaig Clotada, 58) només s’atendrà amb cita prèvia dintre del següent horari:

- Dimecres d'11:30 a 14:00h.

- Divendres d'11:30 a 13:15h.

Es poden posar en contacte per sol·licitar cita prèvia o sol·licitar documents al tel. 977 57 55 07 (Jutjat) o als correus electrònics: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.  o  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Bibliotecanomés obert al públic presencial per la tarda de 16:30h a 19:30h.  

Al llarg dels propers dies, seguirem avaluant les recomanacions i obligacions per part del PROCICAT i informarem de les noves mesures.

Us recordem la importància de seguir les normes següents:
🧴 Rentat de mans
↔️ Distància de seguretat
😷 Mascareta
❌ Evitar aglomeracions
🏡 Reduir la interacció social
👤 Reduir la mobilitat
⚠️ Protegir els grups de risc
🍃 Ventilar espais
Així mateix, cal respectar les restriccions de moviment de 22h a 06h tal com decreta el toc de queda.