caeuenfrgldeitptrorues

Amb efectes des d'1 de juny s'ha reprès el còmput dels terminis administratius que havien quedat  suspesos  per la  disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, en el que es declara de l'estat d'alarma.

Aprovat inicialment el “Projecte executiu de consolidació de la muralla medieval i creació d’un mirador sobre la vall del Sénia, a la Sénia (Montsià-Tarragona)", mitjançant resolució d’alcaldia núm. 2020-0246 de data 20 d’abril de 2020.

D’acord amb allò establert en l'article 83 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, se sotmet el projecte a informació pública pel termini de 30 dies naturals.

En aplicació del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, mitjançant el qual es declara l’estat d’alarma i en el que s'assenyala que se suspenen i interrompen els terminis pera la tramitació de procediments amb les entitats administratives, a tot el sector Públic definit en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l’esmentat termini de 30 dies començarà a comptar des del dia següent al que el Reial Decret 463/2020 quedi sense efecte.

Durant aquest termini podrà ser examinat per qualsevol interessat en les dependències municipals per formular les al·legacions que s'estimin pertinents.

Si transcorregut aquest període d'informació pública no es presenten al·legacions quedarà definitivament aprovat sense necessitat de posterior acord.

Podeu consultar el Projecte AQUÍ

Subvenció de 96.883 € del Pla d’Acció Municipal (PAM) de l’anualitat 2019 de la
Diputació de Tarragona per a l’Ajuntament de la Sénia.
La Diputació de Tarragona ha concedit a l’Ajuntament de la Sénia una subvenció del
Pla d’Acció Municipal (PAM) de l’anualitat 2019, dintre de les línies de Programa
d’inversions i Programa de despeses corrents, amb el següent detall:
- Programa d’inversions:
o Beneficiari: Ajuntament de la Sénia
o Municipi: La Sénia
o Concepte: Pavimentació de carrers 2019
o Pressupost actuació: 45.000€
o Pressupost elegible: 45.000€
o % concedit: 53.82%
o Import concedit: 24.220,75€
- Programa de despeses corrents:
o Beneficiari: Ajuntament de la Sénia
o Municipi: La Sénia
o Concepte: Despeses corrents
o Pressupost actuació: 72.662,25€
o Pressupost elegible: 72.662,25€
o % concedit: 100.00%
o Import concedit: 72.662,25€
Està previst que les obres es realitzin durant el 2019.
Aquestes actuacions es realitzaran amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.

El Ple de l’Ajuntament de la Sénia, en sessió ordinària el dia 24 de setembre de 2018, va adoptar entre altres l’acord d’aprovació provisional de les ordenances fiscals per a l’exercici 2019.

L’acord d’aprovació provisional s’ha exposat al públic per termini de 30 dies al BOP núm. 191 de data 4 d’octubre de 2018, perquè les persones interessades puguin presentar les reclamacions que estimin oportunes.

Transcorregut el termini i no havent-se presentat reclamacions, tal i com es desprèn del certificat emès per Secretaria de data 20/11/2018, d’acord amb la normativa reguladora de les hisendes locals, l’acord d’aprovació provisional esdevé definitiu sense necessitat d’un nou acord en aquest sentit.

Podeu consultar l'anunci de l'aprovació definitiva AQUÍ.

 

 

 

Subcategories

Ple

  • Competències de caràcter normatiu: aprovació d’ordenances, reglaments i plans urbanístics, entre d’altres. També aprovació de pressupostos, plantilla de personal, relació de llocs de treball, formes de gestió els serveis locals, acceptació de delegacions de competències o el planejament de conflictes de competències davant d’altres administracions.
  • Competències de fiscalització d’altres òrgans municipals i de manera especial a l’alcaldia.
  • Competències relatives a prendre decisions d’important transcendència per al patrimoni o per als recursos municipals o que poen tenir-la: alterar la qualificació jurídica dels béns municipals, vendre patrimoni, endeutar-se, contractar o comprar, si el valor e l’operació supera el 10% dels recursos.
  • Elecció de l’alcalde o alcaldessa, a qui també pot destituir a través dels procediment de moció de censura o de qüestió de confiança
  • Competències atribuïdes expressament per les lleis sectorials als municipis.
  • El Ple pot delegar part de les seves atribucions en l’ Alcaldia o la Junta de Govern Local.

El Ple de l’Ajuntament de la Sénia té delegades en la Junta de Govern Local les funcions següents:

  • Exercir les accions administratives i judicials, i també declarar la lesivitat dels actes administratius emanats dels òrgans de l’ajuntament, en matèries de la competència respectiva.
  • L’aprovació dels projectes d’obres i serveis quan sigui competent per a la seva contractació o concessió i, quan encara no estiguin previstos en els pressupostos. 
  • Sol·licitud de subvencions a qualsevol administració o entitat i per a qualsevol destí. 

Veure sessions de Ple

Junta de Govern

COMPETÈNCIES DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

La Junta de Govern té les següents atribucions delegades pel Ple de l’Ajuntament:

  • Exercir les accions administratives i judicials, i també declarar la lesivitat dels actes administratius emanats dels òrgans de l’ajuntament, en matèries de la competència respectiva.
  • L'aprovació dels projectes d’obres i serveis quan sigui competent per a la seva contractació o concessió i, quan encara no estiguin previstos en els pressupostos.
  • Sol·licitud de subvencions a qualsevol administració o entitat i per a qualsevol destí.
  • La resta de funcions que exerceix són principalment de col·laboració i suport a l’Alcaldia, coordinació entre les tinències d’Alcaldia i les regidories delegades entre els membres de l’ajuntament responsables del Govern Municipal.

MEMBRES DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

  • Joan Moisés Reverté - Alcalde
  • Isa Castell Solà - 1a tinenta d’Alcaldia
  • David Capitan Cano - 2n tinent d’Alcaldia
  • Elena Tobias Bellés - 3a tinenta d’Alcaldia
  • Fernando Bel Vidal- 4t tinent d’Alcaldia

eBando

07 Agost 2020

El canal RSS de La Sénia en eBando.
  • NOTA NECROLÒGICA
    Ha mort  el Sr. Joaquín Marcoval Vidal "Lo Cartxoler"  de 91 anys d'edat.  Veí de La Sénia, del carrer del Parc,L'acte de l'enterrament serà el dia 7 a les 18:00h. a l'església. està al tanatori.Atenent les normes d'obligat compliment per evitar la propagació del coronavirus es limitarà l'acces al tanatori a 10 persones persala, mantenint les distàncies de seguretat, així com es procurarà respectar l'aforament de la església. La família agraeix la comprensió.
  • La regidoria de Comerç informa:
    GREMI DE PERRUQUERIES I ESTÈTIQUES DE LA SÉNIALes perruqueries i estètiques de la Sénia volem comunicar que continuem adaptant-nos a la nova normalitat. Per això:- Cal seguir demanant cita prèvia de forma telefònica.- És obligatori l'ús de mascareta a les nostres instal·lacions.- I cal que compliu amb les mesures higienicosanitàries indicades.Recordeu que us volem atendre en les millors condicions i protecció, pel que continuarem treballant a porta tancada. No atendrem ningú que no hagi demanat cita prèvia telefònica, amb la intenció de vetllar per la salut de tothom.Us deixem els nostres contactes:*PERRUQUERIA ABELLA: 680 115 775 / 676 508 769*OXIGEN PERRUQUERIA I ESTÈTICA: 635 961 400*TOT IMATGE I BARBERIA BORJA: 637 700 676*ESTÈTICA I PERRUQUERIA JOSE I MARI: 678 769 304*JOQUER PERRUQUERIA: 639 408 630 (Josep)*PERRUQUERIA PENTINA'M: 646 481 972*PERRUQUERIA RETOC'S: 620 017 270*PERRUQUERIA YOLANDA: 652 795 528*PERRUQUERIA MIRÓ: 690 605 426*LA PELU DE NEUS: 655 148…
  • La Regidoria de Comerç, Indústria i Empresa informa:
    Programa d'Ajuts extraordinaris per al manteniment de l'ocupació en microempreses i persones treballadores autònomesEl dia 30 de juliol es va publicar al DOGC la convocatòria 2020 per al Programa Ajuts extraordinaris per al manteniment de l'ocupació en microempreses i persones treballadores autònomes (SOC – MICROEMPRESES)RESOLUCIÓ TSF/1858/2020, de 15 de juliol, per la qual s'obre la convocatòria d'ajuts extraordinaris, per a l'any 2020, per al manteniment de l'ocupació en microempreses i persones treballadores autònomes (SOC – MICROEMPRESES) https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/8189/1807266.pdfEntitats beneficiàries:Ser persona treballadora autònoma o microempresa que ocupi fins a 10 persones treballadores i tingui un volum de negoci anual o bé amb un balanç general anual que no superi els 2 milions d'euros, constituïdes legalment i amb establiment operatiu a Catalunya.S'inclouen les societats mercantils, les societats cooperatives, les societats laborals,…
  • Serveis Socials informa:
    S’han publicat al DOGC les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a obres d'arranjament en l'interior d’habitatges per a persones grans.Es poden acollir les persones majors de 65 anys que compleixin amb els requisits establerts a l’ordre publicada.Termini de presentació de sol·licituds: fins al 18/09/2020.Els tràmits s’han de fer TELEMÀTICAMENT al  següent enllaç: dogc.gencat.catPer a més informació, demanar cita prèvia al tel. 977099406
  • AMPA de l'Escola informa:
    Benvolgudes famílies, Amb l'objectiu de reduir les aglomeracions resultants de la inscripció a la nostra associació, hem convingut habilitar una eina per tal de poder fer la inscripció de manera telemàtica.La inscripció i pagament de la quota de l'associació per al curs 20/21 permetrà:• Beneficiar-se de descomptes en la compra del material escolar,llibres,etc...• Accedir a les activitats extraescolars organitzades per l'AMPA• Participar en les activitats de formació que oferirem a les mares i pares.• Tenir veu i vot a l'associació.• Rebre l'agenda escolar del curs 20/21 (seran repartides directament pels tutors del centre)• Participar en l'aportació de material (folis) escolar del curs 20/21 (s'enviarà directament al centre)• Tenir assessorament a través de la FaPaC (Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya)El carnet de soci s'enviarà en format PDF via correu electrònic/whatsapp un cop rebut el justificant de pagament. Habilitarem…