L’Associació Esportiva la Sénia (AES) és una entitat sense ànim de lucre creada per oferir un major nombre d’esports que els actuals, així com per garantir i millorar l’esport senienc en edat escolar (6 als 18 anys).
L’associació, formada per tècnics i especialistes de l’esport, pretén formar una base d’esportistes que en un futur puguin desenvolupar el seu esport predilecte als actuals clubs i associacions o que siguin la base de la creació de nous clubs a la Sénia.
L'associació pretén oferir al seu alumnat la possibilitat d'ampliar el seu bagatge motriu, a través d'una formació bàsica, completa, que desenvolupa al màxim les seves qualitats, com a complement a la seva formació integral.
S’utilitzen com a mitjà els esports col•lectius, individuals i una petita introducció a la pràctica esportiva anomenada “preesport”.
ACTIVITATS: Preesport, Bàsquet, Futbol Sala, Handbol i bàdminton.
DURADA: del 12 de setembre del 2011 a juny 2012.
EDATS: De 6 a 18 anys
LLOC DE REALITZACIÓ: Pavelló Poliesportiu Municipal i CEIP “Jaume I”
*En cas hi hagi pocs alumnes per muntar un grup, l’AES es reserva el dret a fer algun canvi d’horaris
PREU I FORMA DE PAGAMENT: Els pagaments seran trimestrals per un valor de 40 € cada trimestre, es realitzaran per mitjà de domiciliació bancària mitjançant el número de compte (inclourà una matrícula en funció de la data d´inscripció)
INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
A partir de l’1 de juliol a les oficines de l’Ajuntament d’11 a 14 h. Tel. 977713000. Les inscripcions des de l´1 de juliol fins al 30 d’agost seran amb matrícula gratuïta. Per a les inscripcions a partir de l´1 de setembre l’import de la matrícula serà de 10€ a pagar al moment de fer la inscripció.
- Número de comte corrent propi
- La part inferior d’aquest imprès degudament emplenat i signat.
- Fotocòpia de la targeta sanitària
- Fotocòpia del DNI o Llibre de Família
- 1 fotos de carnet
Les famílies nombroses, monoparentals o de renda baixa hauran de fer el pagament de la matrícula i, posteriorment, podran sol·licitar una bonificació de la matrícula (40%) prèvia entrevista amb l’Educador Social de l’Ajuntament de la Sénia.
Associació Esportiva la Sénia
| < Anterior | Següent > |
|---|








